Vibrujú Vám kolesá?
Neviete odstrániť trasenie/vibrácie kolies pri určitej rýchlosti?
Už ste niekoľkokrát vyvážili kolesá a problém s trasením/vibráciami kolies stále pretrváva?
V takom prípade máme pre Vás záchranu v podobe diagnostickej vyvžovačky HUNTER GSP9700
TOP Zariadenie pre diagnostiku vibrácií, merania síl v kolese a vyvažovanie kolies
V A steel pracujeme s diagnostickým zariadením, ktoré je jednotkou vo svete.
HUNTER GSP9700 sa drží na špici najlepších zariadení pre diagnostiku vibrácií a merania síl v kolese. Dokáže kompletne diagnostikovať všetky zdroje vibrácií ešte pred namontovaním kolesa na vozidlo.
Protokol o vlastnostiach pneumatik nameraných HUNTER GSP9700kou akceptujú viacerí výrobcovia pneumatík pri reklamačných udalostiach. Sme certifikovaným strediskom na diagnostiku pneumatík a protokol o prípadnej nadmernej hádzavosti pneumatiky od nás uznávajú výrobcovia pneumatík : GOODYEAR, DUNLOP, FULDA, SAVA , DEBICA, CONTINENTAL, MATADOR, BARUM, UNIROYAL, SEMPERIT, VREDESTEIN, APOLLO, PIRELLI, FORMULA. A ako podklad k prípadnej reklamácii aj ostatní výrobcovia.
Väčšinu problémových situácií vieme vyriešiť najvyšším programom diagnostickej vyvažovačky - MATCH MAKER
Už sme vyriešili množstvo prípadov trasenia /vibrácií kolies. Naozaj to funguje !
V drvivej väčšine prípadov ide hlavne o autá vyššej kategórie, ktoré sú citlivé aj na najmenšie nedostatky kolies.
Ak nastane situácia, že zákazník sa stále sťažuje na vibrácie, ktoré sa prejavujú počas jazdy, vieme, že zdrojom vibrácií nie je koleso, ale vozidlo. S bežnou, optickou diagnostikou, nedokážete určiť presnú príčinu chvenia alebo trasenia, ale s pomocou zariadenia HUNTER GSP9700 je to iné . HUNTER GSP9700, ako jediné zariadenie, dokáže urobiť cestný test kolies s reálnou záťažou. Zvyčajne až cestné testy odhalia problémy kolesa s vibráciou alebo ťahaním vozidla. Ak hodnoty pri teste prekročia povolené limity, stroj nám presne povie ako natočiť disk tak, aby sme dosiahli hodnoty, ktoré sú potrebné pre bezpečnú a komfortnú jazdu. Diagnostika HUNTER GSP9700 je časovo náročnejšia, ale poskytuje reálny a úplný obraz o stave diskov a pneumatík.
HUNTER GSP9700 na Slovensku vlastní len zopár pneuservisov.
Výhod zariadenia pre diagnostiku HUNTER GSP9700 je viacero, ale najdôležitejšími výhodami sú:
- vyváži koleso presne, aj pri nízkoprofilový pneumatikách
- dokáže zmerať tvrdosť a ovalitu pneumatiky po celom obvode
- spraví kompletnú diagnostiku kolesa
- zmeria veľkosť a smer ťahavosti
- zmeria zvlášť vlastnosti disku a zvlášť vlastnosti pneumatiky
- vytlačí protokol s presnými hodnotami a parametrami kolies
HUNTER GSP9700 vám zaistí bezpečnejšiu a kvalitnejšiu jazdu a lepšiu kontrolu nad vozidlom.
Zabezpečí minimálne možné a rovnomerné opotrebenie pneumatík a jazdu bez vibrácií.
Postup diagnostiky na HUNTER GSP 9700:
- kontrola správneho nahustenia pneumatiky pomocou automatickej kontrolnej funkcie
(vyrovná tlak na vopred nastavenú hodnotu podľa modelu auta) - zmeranie síl v kolese pomocou prítlačného valca - Road Force Measurement ®
- zmeranie hádzavosti ráfiku – pomocou multifunkčných ramien Dataset ®
Ponúkame 3 úrovne diagnostiky a optimalizácie kolies:
- Diagnostika kolesa - Road Force Measurement ®
- Meranie priečnych síl - StraightTrak ® - rieši sa ťahanie do strany alebo vibrácie
- Match Maker ® - využijú sa všetky funkcie GSP 9700
Diagnostika kolesa
Road Force Measurement ®
Zariadenie simuluje jazdnú skúšku pomocou valca pritlačovaného ku kolesu silou 635 kg. V priebehu testovacej rotácie meria radiálne a axiálne sily vyvodené kolesom pod zaťažením. Zdrojom možných vibrácií môže byť hádzavosť ráfika/pneumatiky a taktiež nehomogenita pneumatiky. Tá je spôsobená nerovnomernosťami v tuhosti behúňa a bokov pneumatiky. Tieto veličiny bolo doteraz možné merať len vo výrobných závodoch na zariadeniach pre servisnú úroveň nedostupných.
Meranie priečnych síl
StraightTrak ®
Rieši sa ťahanie do strany alebo vibrácie
HUNTER GSP 9700 zmeria bočné sily, ktoré spôsobujú jednotlivé kolesá a navrhne umiestnenie kolies na vozidle tak, aby ťah vozidla do strany bol čo najmenší, alebo aby boli čo najmenšie vibrácie vozidla. Ťah vozidla do strany je jeden z najhoršie riešiteľných problémov. Za predpokladu správneho nastavenia geometrie vozidla je ťah vozidla do strany spôsobený silami v pneumatikách. Tieto sily nie je možné diagnostikovať pri vyvažovaní kolesa alebo nastavovaní geometrie - HUNTER GSP9700 to vie.
TOP
Match Maker
HUNTER GSP9700 diagnostikuje každú pneumatiku prítlačným valcom a pomocou špeciálnych snímačov zdetekuje hádzavosť každého disku. Následne navrhne, ktorá pneumatika sa má obuť na daný disk a taktiež ako sa majú pneumatiky pootočiť voči diskom, aby sa dosiahlo najoptimálnejšieho obutia vášho auta. A samozrejme navrhne rozmiestnenie kolies na auto tak, aby ťah vozidla do strany bol čo najmenší, alebo aby boli čo najmenšie vibrácie vozidla.
Základný cenník diagnostikovania kolies
do 14" | 15"-16" | 17"-18" | 19"-20" | 21" a viac | Off road | Ľáhké nákladné - VAN | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Diagnostika kolesa prítlačným valcom - Road Force Measurement | 5,2€ | 7,0€ | 7,8€ | 8,9€ | 9,0€ | 8,8€ | 8,8€ |
Optimalizácia kolesa FORCE MATCH (najlepšie natočenie pneu voči disku, cena za koleso) | 9,0€ | 10,2€ | 11,3€ | 12,6€ | 14,8€ | 12€ | 12€ |
Meranie priečnych síl Straight Trak - štartovací poplatok (funkcia optimalizuje ťahanie vozidla do strany vplyvom pneumatík) | 35€ |
Match Maker - najdokonalejšia optimalizácia vibrácií kolies - štartovací poplatok | 70€ |